#Kritika 22.



Design:
1 perc gondolkodás után már meg is hoztam döntésem. A fejléced nagyon szép, minden tökéletesen el van rendezve. Látszólag nagyon sok munka van benne, és a háttérhez is passzol. 10/10
Elrendezés:
Minden úgy jó, ahogy van. Nem találtam semmi olyat benne, ami esetleg rossz lenne. 10/10
Történet:
Valami egészen különleges fogott meg. Szerintem nagyon jól írsz, és nem is az  a mindennapi sablonsztori. Engem nagyon vonzanak az ilyen titkos ügynökös történetek. A szereplők sem sablonszereplők. Csak azt nem értem, hogy ugye ott vannak azok a gondolat jelek, de a szöveg miért bentebb  kezdődik?! 10/9
Helyesírás:
Aprócska hibákkal találkoztam. 10/9,5

Össz.: 40/38,5
Csak azokra a gondolatjelekre figyelj jobban, és nézd át mielőtt közzé tennéd.
További jó blogolást!
By:Jessie

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!
    Sajnos a gondolatjelek nem az én hibámból adódnak, hanem a szövegszerkesztőjéből, de igyekszek rajta változtatni.

    VálaszTörlés